Digitālais mārketings – kas par to jāzina?

Digitālā mārketinga tirgus atri mainās, dažādojas digitalā mārketinga rīki, auditorijas vēlmes. Bet tie, kuri pielieto “standarta” pieeju uzņēmējdarbībai, galu galā bezcerīgi paliek skrējiena beigās. Uz šodienu Search Engine Optimization pārzinis ir tas, kas ne vienīgi izvēlas atslēgas vārdus, uzraksta tekstus, iegādājas vietnes, bet arī izprot digitālā mārketinga, IT kā arī dizaina pamatus.

SEO optimizācijā kā arī digitālajā mārketingā plaša uzmanība jāvērš sīkumiem: mājas lapas ielādes ilgumam, attēla izmēram kā arī koda optimizācijai. Ir jāizmet no galvas domas par vecām seo metodēm, kā piemēram, spam pasta sūtīšanu, krāpšanos kopā ar uzvedības faktoriem, profila / direktorijas funkcijām utt. Būs jāizmanto pārdomāta seo, ar kuras galveno rīku tiek veikta rezultatīva mājas lapu optimizācija.

Kas ir s.e.o.

SEO optimizācija parādījās vienlaicīgi ar meklētājsistēmu uzlabošanos 1990.gadu vidū. Tajā laikā meklēšanas programmas atlasīja mājas lapas ļoti vienkārši – tika ņemti vērā tie atslēgas vārdi, kuri atradās lapu rakstos. Tādā veidā SEO pakalpojumi līdz pat 1998.gadam bija tikai atslēgvārdu miskaste. Atrastie rezultāti bija šusmīgi pie tam neērti auditorijai, tā kā pirmajās lapās bija spams. No divdesmitā gadsimta 98. un līdz 21.gs. devītajam. gadam sākās PageRank ēra. Tas jau ir Google meklētāja izveidotais mehānisms. Tas izskaitļoja vietnes vietu atrašanas variantos, pamatojoties uz skaitu saitēm interneta vidē. Šī procesa darbība nesasniedza vēlamo, tā kā seo optimizācijas stratēģija strādāja lai veicinātu to, ka labākās pozīcijas sasniedz tie, kuriem bija daudz vairāk finansu linku pirkšanai. Sasniedzot šī gadsimta devīto gadu SEO optimizācija tika pakļauta piesardzīgai attieksmei. Google izlaida variacijas faktorus, kas atrada un cīnījās ar linkiem un miskastes tipa informāciju, no šī brīža seo speciālistam jāpavada ietilpīgāks laiks, veicot vietnes realizēšanu un japievērš saasināta uzmanība struktūrai un saturam. Divi tūkstoši sešpadsmitajā gadā online seo speciālisti beidzot nonāca pie atziņas, kad labākais variants būs padarīt labāku mājas lapas lietošanu, saturu, kopējo izskatu kā arī optimizēt kodu. Labākais secinājums, ko varētu veikt no tik ātrājām mainībām, būtu sekot šodienas mājas lapas optimizācijas aktualitātēm

Ciparu mārketinga pakalpojumi

Integrētais ciparu mārketings kā Latvijā, gan visā zemeslodes daļā pēdējo 10 gadu laikā ir diezgan mainījies. Uzņēmumi piedāvā tad reklamē produktus vai arī servisu, izmantojot dažādus tiešsaistes rīkus. Katra digitālā mārketinga joma strādā atšķirīgi. Pārliecinieties, ka izvēlētais izpildījums vai arī google reklāma aģentūra ir tendēta uz mērķiem, kuri būs noderīgi tieši Jūsu biznesam. Vispirms jānoskaidro, vai arī reklāmas aģentūra var veikt konkrētu servisu kā arī ir vai nav pārdošanas pieredze izvēlētajā sfērā. Bez tam jāsaprot, vai pasūtītie pakalpojumi netiek izpausti citām personām. Pielietot mārketinga aģentūras pakalpojumus būs tieši tas pats, kas ir pieņemt pie sevis pavisam jaunus darbiniekus. Tieši pret seo speciālistu jārīkojas kā pret kompānijas darbinieku. Tiešsaistes ciparu mārketings ir kas daudz vairāk nekā vienkārši reklāmas veicināšana. Pareizi sameklētajai mārketinga aģentūrai vajadzētu mudināt cilvēkus noklikšķināt uz google reklāmu pie tam būt atvērtiem uz sadarbību kopā ar Jums.

Vai pat tiešām ir nepieciešams SEO?

Seo optimizēšana atbilstoši meklēšanas lapām iekļauj sevī vairākus posmus. Vairākums ir paveikta iekšā, taču ir nozīmīgi bez šaubām iesaistīt trafiku sākot ar ārējiem avotiem. Paralēli ir jāizskata šobrīd pabeigtās rīcības un jāplāno turpmāko darbu seo optimizācijas jomā. Meklētājprogrammu algoritmi tiek pastāvīgi pilnveidoti un papildināti. Tāpēc ir svarīgi sekot SEO optimizācijas aktualitātēm un virzībām. Meklēšanas pārlūkprogrammās var virzīt jebkuru interneta vietni, kas tirgo produkciju, servisu vai pat piedāvā lietotājiem piemērotu tiem informāciju. Pirms tam, lai uzsākt pasākumus pie rezultātu uzlabošanas, ir jāveic cītīgs interneta lapas digitalā mārketinga audits, kā arī japizskata konkurējošās lapas, viņu tēmas joma. Katrai rīcībai jāiet tā, kā plānots. Priekš tam, lai uzzinātu vairāk konkrēti par meklētājprogrammu seo optimizācijas pamatu pamatiem, ir rekomendējams izmantot SEO optimizāciju, ko sniedz SEO eksperts no reklāmas aģentūras.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *