Optimizē biznesa mājaslapu un iegūsti vairāk klientu!

Interesē jautājums – kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Turklāt šāda koncepcija slēpj pārdomātu interneta lapas darbības progresa sasniegšanu kā arī tās popularizēšanu tīmeklī, lai mēģināt sasniegt vienu no augstākajām pozīcijām meklēšanas programmas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija var arī būt izskaidrota citādā variantā, piemēram, kā kanālu datu plūsmas piesaistīšanu vietnei vai sava veida rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, lai dabūtu līdera vietu meklēšanā. Parādās jautājums, kāpēc īsti jau ir tik ļoti būtiski būt meklēšanas rezultātu pirmajās vietās. To varētu izskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas atslēgvārdu ievadi, kas tad atspoguļo cilvēku gribu kaut ko iegādāties. No kopējā datu apjoma deviņdesmit pieci procenti ietilpst atrašanas rezultātu pirmajā lpp, bet tikai no sešdesmit procentiem līdz pat astoņdesmit procentiem – pirmajā līdz trešajā lpp. Ikviens biznesmens labprāt pievilināt šādu uzmanību savai firmai (zīmolam, produktam), līdz ar to jau ir nozīmīgi likt klāt visas pūles, priekš tam, lai tiktu meklēšanas rezultātu līderos.

Uzzini vairāk – http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

Kas ir seo un kā šis rīks radās?

Vienlaikus ar meklētājprogrammu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki lietotāji saprata, kad viņiem ir jāapskatās meklēšanas programmu algoritmi, lai piesaistītu trafiku un klientus sev. Tanī laikā parādījās izpratne par to, kas ir seo un arī to priekš kam tas ir nepieciešams, un parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar vietņu seo optimizāciju. Šinī laikā pārsvarā pietika ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā google meklētāja meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Līdzīgi kā Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. ieviesa savu TIC algoritmu. Šie algoritmi bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu svaru uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas sīvu cīņu ar saišu surogātpastu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim jau ir zināmi vairāk nekā 800 faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir sistemātisks kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Digitālais mārketings, vai kā izvēlēties labu speciālistu?

Kad pienak brīdis, ka Jūs meklējat kādu tieši, kuram varētu būt iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais ir ielāgot, kad šis darbs ir jāizdara profesionālai darbinieku komandai vai arī speciālistam. Pastāv daudzi varianti, kā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Paši cilvēki uzskata, ka atsevišķs seo speciālists varētu darboties strādāt pie viņiem firmā, taču tādu variantu visbiežāk izvēlas tieši tie īpašnieki, kuri domā šauri kā arī nevar saredzēt kopējo bildi par darbību, un arī tā īsti neizprot, kas ir seo un digitālais mārketings kopumā. Šajā gadījumā pamata arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, darbosies vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šādam lēmumam būs daudzas negatīvas sekas – tāda tipa profesionālis ievērojami daudz maksā, kā arī tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Bez šaubām, lielai kompānijai ir ienesīgi, ja tā sastāvā darbojas savdabīga mārketinga aģentūra ar tādiem speciālistiem. Taču pārējiem vislabāk sameklēt, kāda tad reklāmas aģentūra varētu būt atbilstoša to budžeta plānam un mērķim. Šeit darbinieka pienākumos būs tieši pilnīgs seo stratēģija un audits, pēc kā būs veikta uzlabošana bet, ja nepieciešams – mājas lapu izstrāde. Var arī pamēģināt uzzināt, cik ļoti rentabla ir google reklāma un tad nopelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *